Tuperat hår...

Publicerad 2015-01-04 14:52:00 i Tankar och åsikter,

Det här med att tupera håret hörrni.. Nu verkar det vara väldigt att tupera håret så det ser ut som ett hjärta på huvudet,Har ingen direkt bild på det men ser folk överallt och det är så SJUKT fult haha! PLS gör om och gör rätt! Visst det är snyggt med tuperat hår så att det blir mycket volym men det är så många som gör det så himla fel!
Haha jag minns när jag gick i sexan och skulle tupera håret och seriöst,det såg ut som ett fågelbo,som att jag hade två stycken stora bollar på varsin sida av huvudet haha! Men som tur är så lär man sig med tiden,men vissa gör bara inte det.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2015-01-04 15:19:21

man förstör ju håret också tråkigt nog :(

Svar: Ja men samtidigt så är det sjukt snyggt med tuperat hår så länge man gör det rätt :)
elin landgren

Postat av: Jessy

Publicerad 2015-01-04 15:19:42

Sv; Eller hur! :D

Svar: haha !
elin landgren

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-04 16:36:33

kan du bara hålla käften du är så dum i huvet ingen bryr sig om din jävla blogg och va du gör!

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-01-04 16:38:25

håller helt med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bor: Sollefteå Född: 1997 Status: Singel Om mig: Jag går i estet med inriktningen sång,jag är vegetarian,musikalisk,otålig,kreativ. Jag bjuder för det mesta på mig själv och är ganska konstig och annorlunda. Jag bor hemma hos mina föräldrar men drömmer att bo utomlands och resa mycket med min bästa vän och mera. Jag älskar att hålla på med smink och skönhet. Hoppas du tycker om min blogg. För att kunna se hela bloggen så måste du zooma ut en gång. Kontakt - [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela