SMINK

Publicerad 2015-01-04 21:10:00 i Skönhet,

Det var någon på ask som bad mej göra en lite noggrannare inlägg på mitt smink så tänkte göra det nu! Och detta tog tid kan jag lova! Att fota osv. Men här sitter jag iallafall och sminkar mej på dagarna - Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Nu kommer det smink som jag vanligtvis använder och sen lite random,Jag har inte så jättemycket smink men det räcker ju för mig iallafall. NYX buttergloss kan jag verkligen rekomendera för er! Jag brukar inte tycka om läppglans och så men detta har jag kärat ner mej riktigt i så det är verkligen en favorit! Sen har vi elf setting spray, Den funkar väl och har själv inte haft en sån förut så tänkte den var ju billig (ca 45 kr) så kunde lika gärna köpa en och testa. Foundationen jag använder är från max factor,också har jag en BB-cream från garnier. Den där paletten på bilden vet jag faktiskt inte vart den kommer ifrån men det är superbra iallafall! Image and video hosting by TinyPic Sen har jag massa sånnahär billiga ögonskuggepaletter,typ från hm osv men tycker dom faktiskt funkar jättebra! Sen har jag NYX ögonskuggapalett och en sånhär in the night palett som funkar väldigt bra med. Som "concealer" använder jag faktiskt ett all over color stick från elf. sista bildern är bara massa random smink. Image and video hosting by TinyPic Jag använder typ bara puder från hm för tycker det är det bästa pudren som jag provat hitills. Image and video hosting by TinyPic sen har vi alla mina sminkborstar,vet ej vart dom kommer ifrån men fick dom av syrran i julklapp. Det var väl allt, som sagt jag har inte supermycket haha.. men det kommer fyllas på eftersom.Har säkert glömt saker nu men hoppas ni tyckte att detta var ett bra inlägg.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2015-01-04 21:37:15

Oj inte lite smink ;)

Svar: Haha !:)
elin landgren

Postat av: mlipmli

Publicerad 2015-01-04 22:51:58

inspirerande :) skulle vilja ha ett sånt bord också. :)

Svar: Jag tror dom finns på ikea!:)
elin landgren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bor: Sollefteå Född: 1997 Status: Singel Om mig: Jag går i estet med inriktningen sång,jag är vegetarian,musikalisk,otålig,kreativ. Jag bjuder för det mesta på mig själv och är ganska konstig och annorlunda. Jag bor hemma hos mina föräldrar men drömmer att bo utomlands och resa mycket med min bästa vän och mera. Jag älskar att hålla på med smink och skönhet. Hoppas du tycker om min blogg. För att kunna se hela bloggen så måste du zooma ut en gång. Kontakt - [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela