Kvällstänkande

Publicerad 2015-01-05 00:50:00 i Tankar och åsikter,

Tänk att ibland så bryr man sig så mycket om vad andra tycker..
Tex om man vill köpa en tröja man tycker är snygg som är lite annorlunda än det som dom flesta nuförtiden har på sig så man struntar i att köpa den för liksom " vad ska alla andra tycka"
Själv så är jag inte såhär längre men jag var förut och nu ångrar jag det så himla mycket.
Liksom tänk så mycket jag kunde göra och köpa om jag bara inte brydde mig.
Man lever bara en gång och ta vara på ditt liv för du kommer säkerligen dö nån gång och varför inte göra det bästa av livet medans du lever?

Samma sak det här med "självmordstankar" Du KOMMER att dö nån gång ändå så varför inte leva livet istället? Varför inte bara bestämma sig att "NU ska det bli en förändring med mitt liv, nu ska jag börja vara positiv och vara tacksam för det jag har och försöka vara lycklig för en gångs skull."
Liksom varför slösa bort sitt liv med att ligga hemma i sängen och vara deprimerad och vilja dö? Jag kan garantera att ligger du hemma
i din säng och inte gör någonting än att vara sur och ledsen/bitter så kommer INGENTING i ditt liv att hända.

Snälla ta chansen och lev ditt liv PRECIS som DU vill leva det! Följ dina drömmar och ge aldrig upp och va dej själv ALLTID! och strunta i vad alla andra tycker och tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bor: Sollefteå Född: 1997 Status: Singel Om mig: Jag går i estet med inriktningen sång,jag är vegetarian,musikalisk,otålig,kreativ. Jag bjuder för det mesta på mig själv och är ganska konstig och annorlunda. Jag bor hemma hos mina föräldrar men drömmer att bo utomlands och resa mycket med min bästa vän och mera. Jag älskar att hålla på med smink och skönhet. Hoppas du tycker om min blogg. För att kunna se hela bloggen så måste du zooma ut en gång. Kontakt - [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela