Skolan..

Publicerad 2015-01-11 13:22:00 i Tankar och åsikter,

ALLTSÅ, jag orkar verkligen inte skolan längre, jag är så himla skoless och jag känner bara att jag vill hoppa av,asså jag älskar verkligen estet och om jag bara hade estet lektionerna så skulle det va mycket roligare! Men det går inte bra alls för mej i skolan nu, jag gör inte läxorna och jag pluggar inte på lektionerna.
Jag försöker verkligen men jag har så himla svårt att koncentrera mej och har jättedåligt tålamod.
Och jag vet att man måste ha en utbildning för att kunna få jobb nånstans.
Men felet kanske är att jag vet inte vad jag vill göra.
Eller jo jag vet vad jag vill och vad jag drömmer om, jag vill bli en sångerska och hålla på med musik,men jag vill resa jättemycket också, men sen så finns det ju människor som tynger ner en litegrann och säger " ja du kan ju alltid drömma" Vadå vem har sagt att jag inte kan bli det jag vill?
Men jag får fortsätta försöka men har INGEN motivation för dom andra ämnerna i skolan alls utom estetlektionerna. åååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bor: Sollefteå Född: 1997 Status: Singel Om mig: Jag går i estet med inriktningen sång,jag är vegetarian,musikalisk,otålig,kreativ. Jag bjuder för det mesta på mig själv och är ganska konstig och annorlunda. Jag bor hemma hos mina föräldrar men drömmer att bo utomlands och resa mycket med min bästa vän och mera. Jag älskar att hålla på med smink och skönhet. Hoppas du tycker om min blogg. För att kunna se hela bloggen så måste du zooma ut en gång. Kontakt - [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela