Sista Dagen

Publicerad 2015-01-07 14:13:56 i Skönhet,

Idag är den absoluta sista lediga dagen från skolan.. och om jag ska vara ärlig så känner jag mej inte alls utvilad och taggad för skolan igen..
Idag tänker jag ENDAST att ligga i sängen och slöa hela dagen,fast jag sov ju med olja i håret inatt så jag måste duscha också och äta middag så TYVÄRR så måste jag faktiskt kliva upp ur sängen. Är hur trött som helst.. och ligger i jättefula kläder men supersköna!
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bor: Sollefteå Född: 1997 Status: Singel Om mig: Jag går i estet med inriktningen sång,jag är vegetarian,musikalisk,otålig,kreativ. Jag bjuder för det mesta på mig själv och är ganska konstig och annorlunda. Jag bor hemma hos mina föräldrar men drömmer att bo utomlands och resa mycket med min bästa vän och mera. Jag älskar att hålla på med smink och skönhet. Hoppas du tycker om min blogg. För att kunna se hela bloggen så måste du zooma ut en gång. Kontakt - [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela