Gratis presentkort och tjäna pengar på nätet!

Publicerad 2015-01-12 16:37:44 i Skönhet,

Hos Toluna kan du bli medlem och få presentkort från kända varumärken som H&M, Kicks, Åhlens med flera. För att få presentkorten svarar du bara på marknadsundersökningar från välkända företag som bland annat undrar vad du tycker om deras produkter. 

Toluna är en perfekt tjänst för den som vill tjäna enkla pengar och få presentkort att shoppa för hos kända varumärken. 

Bli medlem själv eller tipsa dina läsare för att tjäna pengar.
 
Tryck den här länken för att komma dit! - Toluna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bor: Sollefteå Född: 1997 Status: Singel Om mig: Jag går i estet med inriktningen sång,jag är vegetarian,musikalisk,otålig,kreativ. Jag bjuder för det mesta på mig själv och är ganska konstig och annorlunda. Jag bor hemma hos mina föräldrar men drömmer att bo utomlands och resa mycket med min bästa vän och mera. Jag älskar att hålla på med smink och skönhet. Hoppas du tycker om min blogg. För att kunna se hela bloggen så måste du zooma ut en gång. Kontakt - [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela