2015

Publicerad 2015-01-02 23:44:00 i Allmänt,

Vad jag ska försöka med 2015 (obs lever i nuet så har svårt för att planera in saker)

*Se allt mycket positivare och inte se dagen som alla andra och leva i nuet.

* Vara tacksam för det jag har

* Vara en glad och positiv människa

* Försöka fixa betygen och plugga mera.

* Blogga mer utan att tröttna.

* försöka skaffa ett riktigt extrajobb

* Spara pengar till äventyr med ina och moa!

* Göra alla saker i min och inas 2015 bok

*klara av skolan och inte hoppa av och såklart bli kär!



Kommentarer

Postat av: Josefine Hallgren

Publicerad 2015-01-04 14:42:16

sv; Tack så mycket!

Vilka bra mål :) Hoppas du lyckas!

Svar: tack! jag det hoppas jag med!:D
elin landgren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bor: Sollefteå Född: 1997 Status: Singel Om mig: Jag går i estet med inriktningen sång,jag är vegetarian,musikalisk,otålig,kreativ. Jag bjuder för det mesta på mig själv och är ganska konstig och annorlunda. Jag bor hemma hos mina föräldrar men drömmer att bo utomlands och resa mycket med min bästa vän och mera. Jag älskar att hålla på med smink och skönhet. Hoppas du tycker om min blogg. För att kunna se hela bloggen så måste du zooma ut en gång. Kontakt - [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela